• RO
  • EN

Politica de returnare

Dacă nu sunteți mulțumit de un produs comandat, îl puteți returna conform condițiilor enumerate mai jos:

Termene

Perioada de returnare: 14 zile calendaristice de la data la care produsele au ajuns în posesia dumneavoastră.

Termen pentru rambursarea valorii produselor returnate: 14 zile calendaristice de la primirea produselor returnate de dumneavoastră la noi.

Aplicabilitate

Dreptul de retragere/returnare se aplică doar cumpărătorilor persoane fizice. Cumpărătorii care utilizează produsele în scopuri profesionale, companiile comerciale, persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale, întreprinderile familiale sau similare nu beneficiază de acest drept.

Cum se efectuează returul?

Ne informați despre decizia dumneavoastră de returnare prin e-mail sau telefon.

Veți primi de la noi un formular de returnare. În acest formular, veți include informații despre produsele pe care doriți să le returnați, precum și despre banca și contul bancar în care va fi rambursată valoarea produselor returnate.

Ambalați produsele de returnat împreună cu formularul de returnare într-un pachet. Vă rugăm să ambalați produsele astfel încât să fie protejate de influențele externe în timpul transportului.

Trimiteți pachetul la noi prin intermediul unui serviciu de curierat.

Costurile de returnare

Costurile de returnare sunt suportate de dumneavoastră.

Important: Vă rugăm să nu ne trimiteți produsele returnate prin ramburs, deoarece nu acceptăm această metodă. Rambursările se efectuează prin transfer bancar, după ce am verificat starea produselor returnate.

Rambursarea valorii produselor returnate

Suma rambursabilă include doar sumele pe care le-ați plătit și cuprinde:

  • Valoarea produselor pe care ați plătit-o la comanda inițială.
  • Perioada de rambursare: 14 zile calendaristice de la data la care preluăm produsele returnate.

Metoda de rambursare:

pentru comenzi plătite cu cardul online: prin rambursare în contul din care a fost efectuată plata

pentru comenzi plătite prin ramburs sau prin bancă, poștă sau transfer bancar, în contul specificat în formularul de returnare

Excepții de la returnări și rambursări

Produsele pe care le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care le-ați primit.

Ne rezervăm dreptul de a nu accepta returnarea sau de a efectua o rambursare parțială a valorii produsului dacă produsele:

  • sunt deteriorate, prezintă semne de uzură sau de utilizare excesivă sau abuz, zgârieturi, ciobituri, lovituri sau șocuri mecanice/electrice
  • au ambalaj deteriorat sau incomplet
  • le lipsesc accesorii, componente sau documente (inclusiv cele care au fost incluse în pachetul livrat).
  • au fost livrate împreună cu articole cadou și acestea lipsesc în pachetul de returnare
  • au fost parte a unei comenzi speciale (o comandă specială este o comandă care nu face parte din stocul obișnuit al vânzătorului, dar poate fi livrată pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans).
  • au fost realizate la cererea dumneavoastră sau special pentru dumneavoastră.

Baza legală a returnării

Conform Articolului 9 din Ordonanța de Urgență Nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu comercianții: „Consumatorului îi este acordat un termen de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara spațiilor comerciale, fără a fi necesar să motiveze decizia de retragere și fără alte costuri decât cele prevăzute la Art. 13 alin. (3) și Art. 14.”

Coșul tău este în prezent gol.

Nu ai niciun produs în coș.